Friday, May 13, 2005

Vanasti raiuti vargal käsi maha - mõttetu humaansus

Olgu issand neile armuline, kes mu töötoas vargil käisid. Mina ei ole.
Samas müüa pronksi, hõbedat, viilid, tange jms käsitsi kasutamise riistu. Elektririistu enam ei ole :(

Jah ööl vastu 13 ja reedet tehti puhas töö. Siinkohal pean vabandama nende ees, kellele olen lubanud võimalust ja kes on avaldanud soovi mu juures midagi teha.
Ahastus tuleb peale. Aasta jooksul neljas kord poolitsale avaldust kirjutada
Esialgu ei paista ka mitte aega ega raha ega jõudu, et töökoda uuesti sisse seada. Sellest lähtuvalt kingin tõsisele huvilisele 2 kg pronksi, 10g hõbedat, väikeste viilide komplekti, vasarad ja erinevad tangid. Ühtteist võib veel olla alles ja saadaval. Pole keldris ülipõhjalikku revisjoni teha suutnud.

3 Comments:

Blogger Marek said...

Ouch.. väga-väga kurb uudis. Kaastunne.

13:53  
Blogger Morgie said...

Ära jaga laiali seda, mis järel. Lol. Hangid uued riistad, ei pea päris nullist alustama. Vaid ütleme, nullkomanullviiest. Ehk siis. Kui viiul katki, põle mõtet poognat ära visata. Uus viiul niikuinii vaja osta.

07:20  
Blogger Ulmeguru said...

Mul on ka kunagi elamisse sisse murtud... ja oli ka reede ja 13... üldiselt mõistan Su tundeid... aga mõtle enne pisut järele, kui allesjäänud kraami suure vihaga müüma hakkad... see järgijäänud kraam ei tohiks ju palju ruumi võtta... aga mõne aja möödudes arvad, et Sul võib seda kõike veel vaja minna...

08:53  

Post a Comment

<< Home