Sunday, July 31, 2005

Folk

...tuli armsal eesti rahval kuidagi ilma minuta maha pidada. Minul oli sel ajal Tallinnas igav.

Võtsin ette ühe tuttava inimese pakutud trepikoja pahteldamise-värvimise. Juba leian, et tegin vea. Raisk. Täna ajas nii sita keema, kui värvimise ajal korruse laest mingi paar ruutmeetrit vana värvi ennast ümber rulli laest maha keris. Perse. Eile kui ma pahtlilabidaga igalt poolt vana värvi maha lükkasin, oli see seal kinni kui situtud. Tuju läks nii nulli, et panin rulli-pintsli likku ja sõisin koju.

Eile hõhtul vahtisin Eesti-Läti ühisfilmi "Head käed". Ma ei tea, miks, aga Simmi filmid liigutavad minusugust mühkamit rohkem kui mingi Titaanik vms. See on vist sama teema, kui mulle kenainimene pakkus õrnsoolalõhet ja minu viisaka keeldumise peale teatas kurvalt: "liha mul ei ole."

1 Comments:

Blogger Morgie said...

krohv käitubki nii. Mis sa siis ootasid? see on alatuse seadus.

06:38  

Post a Comment

<< Home